فروش تخصصی ویسکومتر و رئومتر

انواع ویسکومتر و رئومتر - ثابت - پرتابل و آن لاین - Brookfield Viscometer & Hydramotion Viscometer

فروش تخصصی ویسکومتر و رئومتر

انواع ویسکومتر و رئومتر - ثابت - پرتابل و آن لاین - Brookfield Viscometer & Hydramotion Viscometer

ویسکومتر - رئومتر

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

ویسکوزیته اندازه گیری مقاومت یک سیال در برابر جریان است. که یکی از مهمترین خواص یک سیال می باشد و نقش برجسته ای در صنایع مختلف ایفاء می کند. ساده ترین نوع ویسکومتر، ویسکومترهای شیشه ای (Capillary Viscometer) می باشند که این شرکت انواع مختلف این نوع ویسکومترهای موئین را از برند CANNON امریکا وارد و به مصرف کنندگاه مختلف ارائه می نماید.

ویسکومتر موئین (Capillary)ویسکومترهای شیشه ای

با توجه به تحریم ها، تأمین ویسکومترهای خاص که مهمترین برندهای مطرح آن هیدراموشن انگلیس (Hydramotion) و بروکفیلد امریکا  (Brookfield Engineering)می باشند با سختی و گاهی غیر ممکن بود.در حال حاضر برندهای معتبر ویسکومتر و رئومتر که عبارتند از: بروکفیلد (Brookfield) - ترمو هک (Haake) - آمتک (Ametek) - پری اسکات (Prescott) - آنتون پار (AntonPaar) - فن (Fann) - افیت (Ofite) - مالورن (Malvern) - ستا (Theta) - ویسکوتک (Viscotech) - ماریمکس (Marimex) - تاناس (Tannas) - لامی (Lamy) - فانگی لب (Fungilab) - آتاگو (Atago) - گریس (Grace) - رئوسنس (Rheosense) - توکی سانگیو (Tokisungyo) - هیدراموشن (Hydramotion) - مون تک (Montech) , هرزوگ پک (Herzog Pac) توسط این شرکت تهیه و در بسیاری از مراکز تحقیقاتی و صنعتی مانند پژوهشگاه صنعت نفت و شرکتهای پتروشیمی نصب و راه اندازی شده اند.

ویسکومتر

 شرکت طاها کیمیا تجهیز که بر اساس بازرگانی مهندسی فعالیت خود را در زمینه ویسکومترها (پرتابل - آن لاین - ثابت و رومیزی) از سال 87 آغاز نموده است. با کمک دفاتر نمایندگی خود در امریکا و انگلیس اقدام به خرید مستقیم از شرکتهای مذکور نموده و انواع  ویسکومترهای عمومی و تخصصی را درکوتاهترین زمان ممکن و با قیمت های منطقی به مصرف کننده نهائی تحویل می نماید.

شرکت طاها کیمیا تجهیز به عنوان تنها واردکننده و عرضه کننده ویسکومترهای تخصصی سعی کرده است تا با ارائه مشاوره فنی و مهندسی برای انتخاب دقیق ویسکومتر در صنایع مختلف گامی در جهت اجرای هرچه بهتر بازرگانی مهندسی این تجهیزات از نظر کیفیت، قیمت و سرعت تحویل دهی بردارد.

 اهمیت اندازه گیری ویسکوزیته تا آنجاست که ویسکوزیته نفت خام توانایی ما را جهت پمپاژ و خارج نمودن آن از زمین تحت تاثیر قرار می دهد، ویسکوزیته و فراریت یک سوخت بر چگونگی پودر کردن آسان آن جهت تزریق اثرگذار می باشد، ویسکوزیته یک روان کننده بر توانایی آن جهت محافظت از موتور تاثیرگذار می باشد. این ویژگی مهم در اندازه گیری مواد غذایی، رنگ، پوشش های پلیمری و دیگر صنایع که سیالیت یک محصول مهم و یا کاربرد ویژه دارد مورد استفاده قرار می گیرد. برای موادی که ویسکوزیته آنها با جریان یافتن تغییر می کند از ویسکومتر ویژه ای به نام رئومتر استفاده می گردد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۳
طاها کیمیا تجهیز